L’ECMM recomana: Windu


L’Auditori Eduard Toldrà ens convida a assistir al concert d’aquest dissabte a les 21h del quartet de flautes de bec “Windu”, on hi toca el nostre professor Eloi Fuguet (serà divertit veure’l disfressat d’operari groc 😀  ).

Recordeu que els alumnes de l’escola teniu l’entrada a 5€ amb la presentació del carnet del centre o la matrícula.

Podem trobar instruments de bisell en la majoria de cultures mundials i en totes les èpoques. D’entre tots ells la flauta de bec és potser és més conegut: un instrument de gran agilitat, amb la possibilitat de tocar-se en grup generant la particular sonoritat d’un orgue humà. Els Windu treballen aquesta sonoritat tan característica i a l’hora tan coneguda com els millors artesans i la posen al servei d’aquelles músiques que més els emocionen. Més enllà del background històric i cultural que qualsevol música actual o passada té, als Windu els interessa sobretot totes aquelles emocions puguin despertar a l’actualitat, vinguin d’on vinguin.

Aquest dissabte ens oferiran “Under construction”, un concert que trenca amb les propostes de concert clàssic a l’ús, on aspectes com la il·luminació, la coreografia, el vestuari o l’escena en general hi juguen un paper rellevant. És un concert clàssic i no és un concert clàssic. No us deixaran indiferents, us ho podem prometre.

Durant l’espectacle s’interpretaran obres d’Arvo Pärt, Johann Sebastian Bach, Chiel Meijering, Tarquinio Merula, Antonio de Cabezón, Hugh Ashton i Matthias Maute (podeu consultar el repertori concret a la seva web).