La nova temporada d’arts escèniques, música, arts visuals i cinema a Vilanova i la Geltrú ja s’ha presentat i comptarà amb més de 100 activitats. Pels escenaris vilanovins hi passaran grans noms de l’escena del país i també les produccions del programa de suport a la creació.
Les activitats escèniques i plàstiques es poden agrupar en cinc àmbits. Produccions de gran i mitjà format amb grans noms de l’escena i les arts visuals del país. Un exemple és La importància de ser Frank, d’Oscar Wilde, que es podrà veure el dissabte, 9 de febrer. Aquesta producció del Teatre Nacional i La Brutal, dirigida per David Selvas, va guanyar tres Premis Butaca 2018 o el nou projecte d’Anna Roig & Àlex Cassanyes Big Band Project que es podrà escoltar el diumenge 10 de febrer a l’Auditori Eduard Toldrà.
En la línia de suport a la creació (Programa SINGULART) mencionar l’exposició “Façanes, peixeres i un conte ….”, de Iakaré, del 15 de febrer al 3 de març, l’obre “Auténtica” de l’actriu vilanovina Nur Aiza o els concerts de Vidal Soler i Liam Martínez en el marc del cicle Contrapunt.
El treball amb associacions i escoles de la ciutat és el tercer àmbit de la programació, que busca posar en relleu projectes acadèmics. Aquí hi trobarem projectes com el Cantem! i Tots dansen.
La programació familiar Petita Escena també porta noves propostes pels mesos vinents, amb els espectacles programats per La Xarxa Vilanova i els espectacles familiars del Teatre Principal i l’Auditori Eduard Toldrà.
A més dels espectacles i exposicions la programació va acompanyada d’una sèrie d’activitats complementàries com són l’Escola de l’espectador, les xerrades postfunció amb les companyies, el Parlem de música, les visites comentades a les exposicions i tallers i trobades amb artistes.
El detall de la programació es donarà a conèixer aquest divendres, a partir de les 20 h al Teatre Principal, en un acte presentat per la periodista Anna Poch, i que comptarà amb la participació d’alguns dels protagonistes de la nova temporada. Us hi esperem!
VENDA D’ABONAMENTS
Dissabte 26 de gener
A partir de les 11h per Internet
A taquilles del TEATRE PRINCIPAL d’11 a 14 h i de 17 a 20 h
VENDA D’ENTRADES
Diumenge 27 de gener
A partir de les 11h per Internet
A taquilles del TEATRE PRINCIPAL d’11 a 14 h i de 17 a 20 h
Per a més informació:
www.elprincipal.cat
www.auditoritoldra.cat
www.lasalavng.cat
A les xarxes socials dels tres equipaments: Instagram, Facebook i Youtube
Enllaç a http://www.elprincipal.cat
Enllaç a http://www.auditoritoldra.cat